berättar om igår och idag.

Rubriken stämmer, eftersom att jag typ inte har bloggat nånting idag alls..
Så jag berättar vad som hände igår kväll också, igårkväll: Körde jag, Ida, linnea, Dalia, Nathalie, Maja, rianne, saima, hm, det kanske var nån mer? Men aja, vi körde iallafall anden i glaset, och det var så sjukt läskigt.. För att vi fick tre sexor, vissa kanske inte vet vad som heter då. Men orka skriva det, alla blev iallafall as rädda. huh, det var läskigt iallafall. Tänker nog aldrig mer köra anden i glaset, jag tror att det är sant , men det kanske inte är det.     idag: Har jag vart med Line , vi har vart hemma hos henne och suttit vid datorn och knäppt kort, kollat på tv. och gjort lite annat, men nu skulle hon på fotbollsträning, så jag kunde inte vara med henne. ska vara med henne när hon kommer hem vid 7 igen.   Aja! nu ska jag äta mat, så Hejdå! ♥


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback