Sjuuk.

Hejsan, är hemma ifrån skolan idag, för att jag har skit ont i magen. och mår ganska illa. Ska kanske gå och lägga mig snart, Hoppas jag är frisk på fredag, för att då tar vi skolfoto. Men det är jag säkert. Sitter iallafall vid gsm ( Gosupermodel ) Och facebook. & Msn såklart. Är hemma själv och dunkar lite hög musik. Det är skoj det! :) Men imorgon ska jag klippa håret, det blir nog bara topparna. Skulle gärna vilja färga det också, på samma gång.
Som jag kanske ska,  jag vet inte riktigt. & på fredag efter skolan ska jag på stan med mami.
Ska berätta lite om i för går också, då kom iallafall Min kusin, David. Med sin tjej, som har fått en liten bebis, a inte sådär jätte liten då.. Men 7 månader, hemkt gullig var hon! jätte söt.. Slänger in några bilder på hon.

Så gullig tycker jag.  Aja, Hejdå på er! :) ♥

Kommentarer
Moa

Sööta Ni är då



2011-09-03 @ 20:15:26
alexis

tack moa , :)



2011-09-17 @ 09:31:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback