bloggar lite då och då...

nämen tjenare!
Det var ett tag sen! :D
Som sagt, jag bloggar bara lite då och då på den här bloggen, när jag får tråkigt eller nånting.
för att jag bloggar ju också på min och min bästavän emelies blogg ! klicka här för att komma till den!♥
Idag är det iallafall julafton! Det har varit en jätte bra dag.
Allt jag har fått är typ,
kläder,
armand, örhängen.
adidas väska.
klocka,
typ, toppmodell bok, som man ritar på kläder på kändisar.
också ska jag få ta ett till hål i örat.
tror det var allt. Men som ni ser så är ju headern fixad och allt! Jättebra blev de tycker jag.
Känner mig lite trött nu, men jag tänker inte gå och lägga mig ! ..
Äsch, sätter mig och ritar lite! , Hejdå :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback