Dag 1 - Presentation av mig själv.

Mitt fulständiga namn är Amanda Alexis Therese kjellman Flach! Jag är 10 år gammal, fyller år 31 mars.
Mitt stjärntecken är vädur =) , jag älskar att sjunga, att rita,  vara med kompisar, även att fotografera! Jag går på pingis, har gått i ungefär 2 månader snart tror jag, det låter säkert inge roligt att spela pingis, men tro mig, det är hur roligt som helst! jag är ganska lång för att gå i 4:an, jag är 1.47 - 1.48. Jag har blåa ögon, fast halva brunt på ena. Jätte många tycker att det är fint, men det tycker inte jag. Jag har färjat håret typ 2 gånger tror jag, men slingar det flera gånger.. Är sugen på att färja håret mörk brunt, nästan svart..  Min favvoritartist är Adele, hon sjunger grymt bra, och hennes röst är så speciel.. Gillar alla låtar med Adele♥!  Jag är ganska blyg av mig. Men ändå ganska kaxig.. Blir lätt irriterad på små saker. Jag hatar småkryp, som spindlar, skalbaggar, osv.. Usch!
får panik om jag ser nått sånt! Jag älskar hundar, har en hund också, som heter elsa, hon är världens snällaste hund, jag lovar!♥  Det var väl allt om mig, skulle jag tro? Men om ni undar nåt så är det ju bara att slänga in en kommentar!  ahapp, hejdårå! :)♥

Kommentarer
susan mirosman

hahahahahahahahahhahahahahahaha

kult fan vad många bilder du fick med Alexis.

Elsa är så söt jag önskar jag okså hade en sådan hund.



Blogg: http://susansblogg.blogg.se/
2011-12-26 @ 08:03:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback