Alexis♥Helg

Tjenare, Ska berätta lite om fredagen, igår. Och lördagen, Idag!
Fredag: Skola som vanligt, Gick hem direkt efter! Kanske satt vid datorn en liten stund, men drog iallafall ut sen. och var ute typ hela kvällen..
Lördag: vaknade av att min dryga lillebror typ, hållde på att säga mitt namn, as jobbigt.. Typ vid 9 på morgonen, åh..
Gick sen ner och satt mig vid datorn och chattade med cornelia. Sedan drog jag ut till Sofia, Linnea & Emil.
Och kanske vid 11-12 Drog Jag Sofia och Linnea, till Amigo och åt pommes. Då kom Cornelia och Marcus också dit.
Så vi var med dom efter. sen kom några till.. Sen drog körde vi saning eller konka, as kul faktist, haha.
kanske vid, halv fem, Skulle jag basta också, orkade inte direkt basta, tränade istället. sen drog jag ut till dom igen, aja. kommer inte ihåg nåt mer, men fan vilken rolig helg jag har haft! Aja nu äter jag lite chips och dricker cola, lyssnar också på lite musik. Imorgon ska jag vara med, Cornelia, Marcus, Linnea, Emil, Ida, Sofia, och kanske några till.                       aaaaa, men Hejdå! :D♥

Kommentarer
Anonym

Fula ungjävel, hur orkar du ens titta på dig själv?



2011-10-09 @ 13:28:15
Alexis

Hm?, dra, låt mig vara. Sluta kommentera helt enkelt.



2011-10-10 @ 20:09:57




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback