uttråkaaaad liksom.

Vem var den senaste du pussade? : mammi
Trivs du med det? : ja,
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? : inte vet väl jag?

Vad gjorde du inatt? :  sov antar jag.
Och i förrgår natt? :
lika där.
Har du varit gravid? : nejnej.
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? : har ingen pojkvän,
Choklad eller glass? : glass trorja.
Stövlar eller gymnastikskor? : venne...
Kjol/klänning eller jeans? : Jeans!
Hemstad/ort? : gävle
Hårfärg? mörk brunt

Nio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? ja det har jag..
2. Tror du på kärlek? aa.
3. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nej
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? det tror jag inte..
5. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nejje
6. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om de för honom/henne? japp.

7. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? näe, inte direkt..
8. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? vetinte
9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hm.. Ja, det gör jag..

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? Kärlek♥
3.
Dag eller natt? Dag
5. Tv eller internet? Internet
6. Pepsi eller cola? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? vetinte faktist.
8. Färgfoto eller svartvita? bådeoch.
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face !
10. Bilddagboken eller myspace? vetinte

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? absolut.
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? mycket..
4. Har du hoppat bungy jump? nää.
5. Har du nånsin gjort slut? ja.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? nej fyfan..
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? ja , det har jag..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nä, tråkigt.
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? a.

10 snabba

1. Saknar du någon just nu? ja det gör jag..
2. Är du glad? inte precis glad.. är liksom sjuk.,
3. Är du fundersam? hm , näe..
4. Är du uttråkad? ja!
5. Är du tysk? ö nä?
7. Är du italienare? ö nä?
8. Är du fransk? ö nä?
9. Är du svensk? Självklart!
10. är dina föräldrar fortfarande gifta?  det har dom aldrig varit.
11. gillar du nån just nu? aaa

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback