morningmorning!

Godmorgon på er! :) Eller godmorgon & godmorgon.. Jag vaknade för kanske 2 timmar sen. Vakna fett tidigt idag. Kunde inte somna om, så jag gick ner istället. Jag åt nyss frukost, toust jao. Gott det. Jag ska snart klä på mig och dra till Tilda :) . Senare idag kanske jag ska vara med Frida.Å För att vi måste träna lite pingis till imorgon, eftersom att vi ska tävla då, till bästa fyran. Som jag säkert har berättat typ tuuuusen gånger nu. Men aja. :P Men nu ska jag logga in på msn, sätta på lite musik osv.. Ha det bra! puss. ♥

Kommentarer
Miranda

FIn BLogg alexiis!!



2012-03-24 @ 11:04:29
Olivia

Fin lillsyster man har, undrar om det går i släkten?<3



Blogg: http://ooliviakjellman.blogg.se/
2012-03-24 @ 12:48:13




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback