Friday ♥

Hellöw! :D
Kom alldeles nyss hem ifrån skolan. Vi hade gympa sista lektionen, vollyboll. Det var kul faktiskt, vårat lag vann, yey! :D Hehe. Men snart ska jag ringa en kompis och göra nått. Får min veckopeng idag också, 80 :- Så jag kan handla något. Idag är det fredag, skönt med helg! Ellerhur? :) Jag har inga planer inför helgen, utom en. & Det är på söndag, då ska jag ju vara med i bästa fyran. Vi ska till stenebergskolan och tävla. Vinner vi där så får vi åka till stockholm och tävla. Så det blir jätte skojj :) ! Jag längtar jätte mycke jao. :P Men nu måste jag logga in på facebook ocksåvidare. Så vi hörs bloggen! pusshaiii ♥

- nytagen bild.

Kommentarer
emelie

Får man komma och kolla? isåfall kommer jag direkt och hejar på dig gumman! <3



Blogg: http://emeliiieh.blogg.se/
2012-03-24 @ 09:33:23




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback