Dag 03 – Min bästavän

Hoppar över dag 2 , för att det var önskelista till julafton,och julafton har rendan varit. 


Jag har många bästavänner, men bara EN bästis! Som jag har kännt i NÄSTAN hela mitt liv, och det är emelie♥ vi har tusentals minnen tillsammans! Hon flyttade in granne med mig ungefär när jag var tre-fyra år kanske.
då var vi med varnadra vaaaarje dag.. Sen flyttade hon till brynäs, kanske när jag var 9.
Jag saknar tiderna otroligt mycket.. Men vi har inte tappat kontaken, och det är jag sjukt glad över..
hon ställer alltid upp om man behöver henne. Henne kan jag verkligen lita på. Hon är den som vet mest om mig.
Vi har alltid roligt tillsammans, vi bråkar inte ofta. Det händer väl kanske nån gång, men vi blir sams snabbt igen.
jag älskar dig obeskrivligt mycket! Du betyder nå otroligt mycket för mig!
love you.. ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback