H e m m a h o s L i n n e a ! :D

Hejsan, förlåt för dålig upptadering ! ( stavning )
Men jag har liksom inte haft så mycket tid.. :/
Men nu ska jag försöka börja blogga minst 2 inlägg om dagen, :)
Iallafall , är med Linnea nu. Sitter vid hennes dator medans hon äter mat! Sen ska vi gå ut och vara med några små tjejer, haha .. :D Senare ikväll ska jag på pingis träning också! :D den slutar 8, då ska jag hem, & göra läxan :( .. Kanske äta något, se på tv eller sitta vid datorn. Sen ska jag nog gå och lägga mig ! Så att jag kan kliva upp klockan 6 imorgonbitti ! Imorgon slutar jag 2 i skolan, ska nog gå till fritidsklubben en stund då! Intressant.. Fast näääe.. :P
Men nu kom Linnea tillbaka, så att nu drar vi ut ! :D
Heddåårå! :D ♥
nån bild jag hittade ba! :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback