gäst bloggaaaaaa ;'D

Ohyeyh, ska gästblogga på alexis fiiina blogg, jag har gjort hennes header oh design, och satt in den på bloggen, duktig jage ! :o
om ni inte ser nya headern tryck på F5. ;)
iallfall, idag sover Alexis hos mig, vi har Monster, och har massa godis och chips, mums :*
och Alexis ligger och snackar om sitt bajs.. nu ska hon gå och skita också.. xd
de tar typ 1-2 timmar säger hon.. :pPp
nu säger hon att vi ses om 100 år..
menmen, jag tycker ni borde följa Alexis blogg för hon är hur snäll som helst, rolig och en jätte bra bloggerska osv ^^
nu kom hon tbx från toaN ;)
ni hittar mig på en annan blogg som jag delar me jennifer, klicka här för att komma till den.
här är jaaaaaaag:
Heheh :3
men iallfall hoppas jag kommer tillbaka nån gång och gäst bloggar ! :D
puuuss
/emelie

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback