orkar inte med rubrik, ibland är det faktikt väldigt jobbigt.

var nyss och bastade med mamma pappa olivia hennes pojkvän Jimi och fabian. Kanske 70 grader bara. ;)
åt precis lite chikken nuggets ( stavning ) fan vad gott det var. Fabian Olivia Jimi & Fabian är på ica nu iallafall, och köper läsk och nå mer. (a) min hund står och vifftar med sin svans mot mina ben, haha, sötis love you!♥

Och som ni ser  så är ju inte min header klar.. Eftersom att vi inte har picasa nerladdat på den här datorn just nu, Vi ska ladda upp det senare, orkar intenu vetni.. Men just nu tror jag faktiskt att jag ska ta en penna, och ett papper, och börja rita lite! Saken är den att jag aldrig kommer på vad jag ska rita.. Nån som kanske kan ge lite förslag på en kommentar, släng in en direkt. Skulle ha varit jätte roligt.

Hejdå sötnosar!♥

phft, Bara nån gammal bild ifrån Julas, jag hittade.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback